مشخصات فنی و ویژگی های درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک نسبت به سایر درب ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. در این بخش شما را با ویژگی های درب ضد سرقت ترک که وجه تمایز آن از سایر درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران است می پردازیم.

بهترین درب ضد سرقت موجود در بازار ایران در حال حاضر درب ضد سرقت ترک اصل است. درب ضد سرقت ترک اصل با درب های ضد سرقت فرعی تفاوت های اساسی دارد که اگر این ویژگی ها را بدانید مطمئنا خرید آگاهانه تری خواهید داشت. درب ضد سرقت ترک دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر درب های موجود در بازار است. ویژگی های این درب باعث شده است که نسبت به سایر درب های ضد سرقت دارای ارزش و البته فروش بیشتر باشد. در این مقاله به معرفی ویژگی درب ضد سرقت ترک می پردازیم.

خرید درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک ساخت کشور ترکیه است و به صورت وارداتی به بازار ایران می رسد. در حال حاضر در بازار ایران سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد که شامل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی است.

درب ضد سرقت لوکس ترک از کیفیت و اصالت بیشتری نسبت به سایر مدل های درب ضد سرقت برخوردار هستند. مهمترین اصل در  انتخاب درب ضد سرقت کیفیت و عملکرد مناسب آن است که در درب های ضد سرقت ترک به خوبی دیده می شود.

ویژگی های درب ضد سرقت ترک

همانطور که اشاره کردیم درب های ضد سرقت ترک نسبت به سایر درب ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. در  این بخش شما را با ویژگی های درب ضد سرقت ترک که وجه تمایز آن از سایر درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران است می پردازیم.

– درب ضد سرقت ترک دارای ظاهر کاملا متمایزی است به طوری که فاصله بین سطح در ضد سرقت و لبه‌ چهارچوب این مدل از درب ها به خوبی مشخص و مشهود است.

– در درب های ضد سرقت ترک، لولاها از داخل قابل مشاهده هستند و قابلیت باز شدن به صورت 180 درجه را دارند.

– جنس رویه و روکش درب ضد سرقت ترک از جنس MDF و گاهی نیز MDF با روکش PVC است. البته درب های ضد سرقت چوبی ترک نیز وجود دارند که قیمت بسیار بالایی دارند

– ابعاد چهارچوب استاندارد درب‌ ضد سرقت ترک معمولا 115 در 215 سانتی متر و عرض آنها 1 متر است.

– ضخامت ورق درب‌ ضد سرقت ترک معمولا بین 0/9 تا 1/4 میلی متر است.

– ترکیه یکی از بهترین تولید کنندگان قفل های ضد سرقت و ابزار و وسایل درب های ضد سرقت در تمام دنیا است، بنابراین بهترین ابزار و یراق آلات و لولاها را می توان در درب های ضد سرقت ترک مشاهده کرد که مهمترین ویژگی  درب های ضد سرقت ترک یعنی ایمنی و کیفیت را تشکیل می دهد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک معمولا دارای 4 لولا هستند که از قسمت داخل در قابل مشاهده است. این درب ها معمولا دارای چشمی و قفل شیب بندی نیز هستند. ضمن این که دستگیره ها و یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت ترک بسیار زیبا و شکیل است و باعث شده است که درب ضد سرقت ترک به عنوان درب ضد سرقت لوکس شناخته شود.

کارایی ایمنی درب ضد سرقت ترکنیز توسط 8 عدد زبانه ثابت و متحرک تامین می شود که با چرخاندن قفل از دو جهت مختلف به چارچوب وارد می شوند.

درب های ترک غالبا دارای 8 کلید کامپیوتری است که از این 8 کلید 5 عدد آن کلید اصلی و 3 تا نیز کلید کارگری محسوب می شود.

چارچوب درب ضد سرقت ترک

معمولا چارچوب فروش درب ضد سرقت ترک دارای ضخامت 17 سانتی متری است و قطر آنها 1.4 میلی متر است. لنگه درب ضد سرقت ترک معمولا 90 میلی متر ضخامت دارد و جنس پاشنه آن از ورق استیل ضد زنگ ساخته شده است. ساختار داخلی درب ضد سرقت ترک نیز به صورت یکپارچه تهیه می شود.

اندازه استاندارد درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک دارای ابعاد استاندارد هستند به صورتی که درب یک لنگه ترک دارای ابعاد 110*210 سانتی متر و درب ضد سرقت دو لنگه 180*217 سانتی متر است. با این حال می توانید درب ضد سرقت ترک را در ابعاد دلخواه خود و به صورت سفارشی نیز تهیه کنید.

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب های ضد سرقت به عوامل زیادی از جمله متریال تولیدی، ابعاد و جنس روکش درب بستگی دارد که درب ضد سرقت ترک نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. بنابراین تعجبی ندارد اگر دامنه قیمتی درب های ضد سرقت ترک در بازار بسیار گسترده است. هرچه درب با کیفیت تری بخواهید مجبور به صرف هزینه بیشتری خواهید بود.

نکات مهم خرید درب ضد سرقت ترک

در این بخش به نکاتی اشاره می کنیم که توجه به آنها در زمان خرید درب ضد سرقت می تواند مفید و کاربردی باشد:

ضخامت و جنس چارچوب

یکی از مهمترین مواردی که در خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت کنید ضخامت چارچوب و کیفیت آن است که ایمنی درب ضد سرقت به آن بستگی خواهد داشت. درب ضد سرقت ترک اصل از چارچوبی با متریال فوق العاده و آلیاژهای محکم فلزی تشکیل شده است. به اتصالات درب دقت داشته باشید که دارای جوشکاری قوی و زنجیره ای باشد.

ابزار و یراق درب ضد سرقت

از جمله مهمترین مواردی که باید به آن دقت کنید جنس ابزار و یراق درب ضد سرقت است که ایمنی درب را تأمین می کند. معمولا بهترین قفل ها برای درب ضد سرقت ترک قفل های تولیدی شرکت کاله ترکیه است. همچنین دستگیره ها و سایر لوازم تزئینی در از جنس استیل با کیفیت است و قفل شب بند و چشمی نیز از متریال مرغوبی تهیه شده است.

لولاها

درب های ضد سرقت ترک دارای وزن بالایی هستند به همین دلیل است که باید از لولاهای با ضخامت کافی و کیفیت بالا در آن استفاده شود.

روکش درب ضد سرقت ترک

معمولا روکش درب های ضد سرقت ترک از جنس ام دی اف تهیه می شود و گاهی نیز از MDF با روکش PVC. انتخاب جنس روکش با توجه به شرایط مکانی که درب در آنجا نصب می شود انتخاب می گردد. معمولا درب های دارای روکش PVC دارای دوام و استحکام بهتری هستند و برای محیط های بیرونی انتخاب مناسب ترین محسوب می شوند.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.