سفر وزیر بهداشت به قاهره

به گزارش یسکافه، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سفر دکتر عین اللهی به قاهره جهت شرکت در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی اطلاع داد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام با بیان اینکه اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، همه ساله در ماه اکتبر برگزار می شود، اضافه کرد: شصت و نهمین اجلاس وزاری بهداشت کشورهای عضو در قاهره از 18 تا 22 مهرماه سالجاری برگزار می گردد و دکتر عین اللهی – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان و هیأت همراه در این اجلاس حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: دکتر عین اللهی روز سه شنبه مورخ ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۱ در این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداخته و موضوعات مهم بهداشتی ایران و منطقه را مورد بحث قرار می دهد.
نیکنام اظهار داشت: این اجلاس شامل سه بخش پیش اجلاس، بخش تخصصی و نشست های جانبی است که در آن موضوعات مهم بهداشتی در سطح کشورهای منطقه در چارچوب اسناد مورد بررسی قرار می گیرند و خروجی این اسناد در چارچوب قطعنامه، نقشه راه، اقدامات مصوب و برنامه عملیاتی به کشورها برای سیاست گذاری و برنامه ریزی در سطوح ملی عرضه می شود.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، ایشان در ادامه بیان داشت: مطابق برنامه ریزی به عمل آمده جهت بررسی پیشرفت کار و اقدامات لازم، نشست وزرای بهداشت گروه پنج در روز سه شنبه در حاشیه اجلاس برگزار می گردد. همینطور دکتر عین اللهی به منظور گسترش و تعمیق همکاریهای دو جانبه، با بعضی از وزرای بهداشت کشورهای عضو دیدار خواهد داشت.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.