معاون وزارت بهداشت مطرح کرد؛ برنامه ریزی برای اتمام ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در سرتاسر کشور

به گزارش یسکافه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: هدف گذاری ما اینست که تا آخر سال مالی سال جاری، دو هزار پروژه بهداشتی را در کشور به اتمام برسانیم.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر بهروز رحیمی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن اشاره به پروژه های عمرانی و بهداشتی این وزارت خانه در سالجاری، اظهارکرد: اولویت با دانشگاه هایی است که بتوانند پروژه های خود را با اولویت مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار به اتمام برسانند.
وی ضمن اشاره به این که ۸ هزار تخت بیمارستانی تا آخر سال افتتاح می گردد، عنوان کرد: مهدی کلینیک و بیمارستان شهدای تجریش در تهران همچون این بیمارستان ها هستند چون که تهران از نظر بیمارستانی نیاز به مراقبت و رسیدگی کامل دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای اجرای پزشکی خانواده نیاز به تکمیل زیر ساخت ها داریم.
وی عنوان کرد: برنامه ریزی کردیم که ۲۰۰۰ خانه بهداشت افتتاح نماییم و تمهیدات لازم برای خرید ۵۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ماشین کمک دار و استخدام ۱۵ هزار نیروی بهداشتی با اولویت بهورز و نیروی بهداشتی تا آخر سال صورت گرفته است.
طبق گزارش سایت وبدا، دکتر رحیمی ضمن اشاره به این که باید با استفاده از ظرفیت منابع پایدار و پرداخت های به روز حوزه بهداشت را تقویت نماییم، عنوان کرد: باید نظام سطح یک و سطح دو مراقبت ها کاملا به هم متصل شوند تا بر اساس آن در آینده، شاهد کاهش هزینه های درمانی باشیم.

 

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.