بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان ری

به گزارش یسکافه، از تهران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان ری، از بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر و هم روند ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان الهام در قسمت کهریزک بازدید نمود.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه با حضور در شهرستان ری، از بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر و هم روند ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان الهام در قسمت کهریزک بازدید کرد.
در این بازدیدها که باحضور سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و تعدادی از مدیران وزارت بهداشت انجام شد، وزیر بهداشت در ابتدا با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر از بخش های مختلف این مرکز درمانی، نحوه خدمات دهی به بیماران و مراجعین و هم چنین روند ساخت مرکز جامع اورژانس و ساختمان جدید بیمارستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.
عین الهی در ادامه باحضور در قسمت کهریزک از پروژه ساخت بیمارستان خیرساز الهام و موانع و مشکلات موجود در راه تکمیل این مجموعه ۱۷۶ تختخوابی بازدید نمود. بازدید از بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی فیروزآبادی در شهرری هم آخرین برنامه سفر نیم روزه وزیر بهداشت به شهرستان ری بود.
وزیر بهداشت در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به خدمات عرضه شده از جانب دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی سطح خدمات در حال عرضه به شهروندان در حوزه پزشکی و بهداشتی درمانی، قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نبوده و امروز حتی در روستاها و مناطق دور دست هم شاهد عرضه خدمات در چارچوب خانه های بهداشت به مردم شریف ایران اسلامی هستیم.
عین الهی در ادامه ضمن اشاره به بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی مستقر در شهرستان ری اظهار داشت: بیمارستان شهدای هفتم تیر به عنوان یک مرکز جامع تروما و عرضه خدمات به مصدومین سوانح رانندگی در منطقه جنوب تهران نیازمند توسعه فیزیکی و افزایش سطح خدمات رسانی بوده است که در همین راستا از سال ۱۴۰۰ عملیات راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان با ظرفیت ۳۲۰ تخت، ساختمان اورژانس با ظرفیت ۵۰ تخت و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آفرینش شروع شد که با آغاز به کار کلینیک، این مجموعه درحال خدمات دهی به مراجعین بوده و دو پروژه دیگر نیازمند تأمین اعتبارات موردنیاز جهت تکمیل و بهره برداری می باشد.
وی ادامه داد: بیمارستان خیرساز الهام با ظرفیت ۱۷۶ تخت در قسمت کهریزک یکی دیگر از طرح های خدمات درمانی در جنوب تهران می باشد که با تأمین اعتبار از جانب یکی از خیرین عزیز حوزه سلامت، ساختمان این مرکز راه اندازی گردیده است و انشاالله با انتقال اسناد مالکیتی این مجموعه به وزارت بهداشت و تأمین اعتبار موردنیاز، بزودی شاهد تکمیل این طرح جهت خدمات دهی در منطقه کهریزک خواهیم بود.
وزیر بهداشت در انتها اظهار داشت: بیمارستان آیت الله فیروزآبادی در شهرری به عنوان یک مجموعه درمانی فوق تخصصی در حال عرضه بهترین و کامل ترین خدمات پزشکی به مردم شریف شهرری و شهرها و روستاهای اطراف آن می باشد که با آغاز به کار ساختمان جدید این بیمارستان با ظرفیت بیشتر از ۵۰۰ تخت در هفته دولت سال گذشته، سهم شایانی در افزایش سرانه های حوزه سلامت و درمان منطقه داشته است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.