معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد مطالعه انتقال آرادکوه در طرح جامع پسماند

یسکافه: به گزارش یسکافه، معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: برای انتقال آرادکوه مطالعاتی صورت گرفته و در طرح جامع پسماند تهران پیشبینی انجام شده است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، حسین نظری در مراسم بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز راه اندازی پروژه بازار میوه وتره بار فدک که بامداد امروز (شنبه) در چارچوب هشتاد و یکمین پویش امید و افتخار با حضور ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد، اظهار نمود: پویش امید و افتخار از مرداد ماه شروع شد و هر هفته در چارچوب این پویش پروژه هایی درخور، بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت و امروز هم در چارچوب هشتاد و یکمین پویش امید و افتخار دو بازار تره بار در مناطق ۱۷ و یک کلنگ زنی بازار میوه و تره بار در منطقه ۱۷ انجام می گیرد.
وی ادامه داد: جهت راه اندازی بازارهای جدید همکاری خوبی در میان شهرداری های مناطق انجام شده است و فرآیند انتخاب و جانمایی زمین از جانب شهرداری مناطق انجام می پذیرد. همینطور بنابر برنامه ریزی انجام شده در سازمان میادین میوه و تره بار توسعه بازارها در دستور کار قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران به مبحث آموزش پیمانکاران و فروشندگان در میادین میوه و تره بار اشاره نمود و اظهار داشت: مساله بسیار مهمی است که در جهت مشتری مداری در دستور کار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گفته است تا بتوانیم شاهد خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان باشیم.
نظری همینطور در حاشیه مراسم امروز به مبحث هوشمندسازی و فروش محصولات به روش اینترنتی در بازار میوه و تره بار اشاره نمود و اضافه کرد: روش های جدید بازار می تواند سبب افزایش رضایت مندی شهروندان باشد و مبحث فروش محصولات به صورت غیرحضوری و اینترنتی از مدتها قبل در دستور کار سازمان میادین و سازمان فاوای شهرداری تهران قرار گرفته است و ان شاءالله زیرساختهای لازم در این عرصه فراهم گردد تا شاهد خرید غیرحضوری شهروندان از میادین میوه و تره بار باشیم.
وی ضمن اشاره به اهمیت مبحث مشتری مداری در بازارهای میادین میوه و تره بار، اظهار داشت: این مورد بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. همینطور درصورتیکه شهروندان بخواهند محصول خریداری شده را به بازار میادین میوه و تره بار عودت دهند باید طی فرایندی این کار صورت گیرد چون که مشتری مداری و رضایت مشتری مبحث بسیار مهمی است.

احداث مکانهای چند منظوره در دستور کار شهرداری تهران
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص راه اندازی مراکز چند منظوره شامل بازار میادین میوه و تره بار و مراکز ورزشی و مجموعه های شهروند، اظهار داشت: بنابر تاکید شهردار تهران ما به دنبال ایجاد مکان هایی هستیم تا بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه خدماتی و ورزشی به شهروندان عرضه بدهیم به همین جهت راه اندازی مکانهای چند منظوره در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.
نظری افزود: بعضی از زمین ها قابلیت اصلاح اماکن چند منظوره را دارند اما در بعضی زمین ها محدودیتی در این بخش داریم که در کلان به دنبال ایجاد مراکز چند منظوره (خدماتی و ورزشی) هستیم.

پیمانکاران حق استفاده از کودکان برای جمع آوری زباله را ندارند
ایشان در ادامه در واکنش به انتشار اخباری در خصوص فعالیت کودکان اتباع افغانستانی در فرآیند جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران، اظهار داشت: به هیچ عنوان این مورد درست نیست و ما هم چندین بار این مورد را تاکید کرده ایم و به هیچ عنوان هیچ یک از پیمانکاران حق استفاده و بهره گیری از کودکان چه ایرانی و چه اتباع در جمع آوری زباله را ندارند و استفاده از این کودکان ممنوع می باشد و درصورتیکه این کار صورت گیرد با پیمانکاران برخورد می شود.

پیگیری زاکانی برای ورود زباله سوز ۷۰۰۰ تنی از چین به تهران
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن اشاره به پیگیری های سفر اخیر آقای زاکانی به چین و ورود دستگاه زباله سوز هفت هزار تنی به پایتخت، اظهار داشت: در اینباره هم جلساتی با شرکت چینی برگزار شده است و شهردار تهران هم در مسافرت به چین به این مورد اشاره داشته و بنا داریم زباله سوز جدیدی را برای شهر تهران به کار بگیریم و این مورد در دستور کار شهردرای و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران قرار دارد.
نظری همینطور در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با صحبت های استاندار تهران در خصوص انتقال آراد کوه به محل دیگری اظهار داشت: وقتی که طرح جامع پسماند شهر تهران تصویب شده است در این طرح، چگونگی جمع آوری زباله ها در آراد کوه و انتقال این مجموعه اشاره شده است؛ البته برای انتقال آراد کوه به جای دیگر هم مطالعاتی صورت گرفته است.

منبع:

برچسب ها:, , ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.