ویتابلا محصول کدام کشور است

یسکافه: یکی از برندها و نام‌ های تجاری معروف در لوازم آرایشی و بهداشتی، برند ویتابلا است. این برند، کاملا ایرانی و داخلی است.

یکی از برندها و نام های تجاری معروف در لوازم آرایشی و بهداشتی، برند ویتابلا است.  این برند، کاملا ایرانی و داخلی است. اگر با برندهای ایرانی آشنا نباشید، فکر می کنید که ویتابلا و محصولات آن، از کشور ایتالیا وارد می شوند. در صورتی که اصلا اینطور نیست و ویتابلا کاملا ایرانی و تولید داخل کشور است. البته تمامی محصولات تولیدی این برند، تحت لیسانس کشور ایتالیا هستند. محصولات مختلفی با این نام در بازار وجود دارند که توسط نمایندگان فروش و فروشندگان شرکت بیز، به فروش می رسند.

 

معرفی محصولات ویتابلا

ویتابلا از برندهای نام آشنای ایرانی است که زیر مجموعه ی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( بیز ) می باشد. مواد اولیه و متریال های اصلی این برند، کاملا با کیفیت و اورجینال  و ساخت داخل کشور هستند. وقتی یک برند از محصولات و مواد با کیفیت استفاده می کند، در نهایت می تواند تولیدات با کیفیت وارد بازار کند و رضایت بالای مشتریان را بدست بیاورد. برخی از محصولات ویتابلا که بسیار با کیفیت هستند و توسط شرکت بیز به فروش می رسند، شامل موارد زیر هستند:

·        ژل موی ویتابلا

·        کرم ضد آفتاب ویتابلا

·        اسپری ویتابلا

·        کرم دست و صورت ویتابلا جوانه گندم

·        عطر موی ویتابلا

·        ژل کرم آبرسان ویتابلا

·        ژل بهداشتی بانوان

·        و موارد بسیار زیاد دیگر

کافیست تا یک بار از محصولات این برند استفاده کنید تا تفاوت بین محصولات با کیفیت تولید داخل و برخی از محصولات داخلی یا خارجی را متوجه شوید.

متاسفانه سال هاست که محصولات و برندهای تولید داخل، مورد هجوم و قضاوت نادرست قرار می گیرند. ناگفته نماند که برخی از محصولات تولید داخل که به صورت فیک و تقلبی تولید می شوند، سهم بزرگی در مغشوش کردن ذهن مردم نسبت به برندهای داخلی دارند. اما خوشبختانه، شرکت بازاریابان ایرانیان زمین توانسته است سهم بسیار زیادی در معرفی محصولات با کیفیت داخلی ایفا کند. یکی از برندهای معروف این کمپانی، همین برند ویتابلا است.

خرید اینترنتی و ارزان قیمت محصولات ویتابلا

برند نام آشنای ویتابلا، محصولات مختلف بهداشتی را ارائه می کند که شما می توانید هر کدام از آن ها را از طریق سفارشات اینترنتی، درب منزل و با قیمتی به صرفه، دریافت کنید. این روزها خرید اینترنتی، جای بسیاری از خریدهای حضوری را گرفته است.

اگر تصمیم به خرید محصولاتی همچون عطر موی ویتابلا یا ژل موی سر و اسپری دارید، می توانید سفارش خود را در فروشگاه های اینترنتی معتبر به ثبت برسانید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

خوشبختانه، برند ویتابلا، پخش گسترده ای را در کشور آغاز کرده است. فروشندگان معتبر شرکت بیز، هر نوع محصولی از این برند را با قیمت مصوب و با صرفه به فروش می رسانند. دیگر نیازی نیست برای خرید ژل موی خود، برندهای مختلف خارجی بی کیفیت را امتحان کنید. شما با خرید ژل موی ویتابلا از فروشگاه اینترنتی بیز استار و سایت های معتبر، می توانید این محصول با کیفیت را با قیمت به صرفه و به صورت اورجینال، تهیه کنید. سایر محصولات مانند انواع اسپری ویتابلا، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب و . . .را نیز می توانید به همین صورت خرید کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.