هوندا تولید خودرو در چین را از سر می گیرد

به گزارش یسکافه شرکت ژاپنی هوندا روز سه شنبه اعلام نمود که می خواهد تولید خودرو و قطعات خودرو را بزودی در چین از سر بگیرد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، هم زمان با شیوه گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نواحی شرق آسیا، بسیقاری از شرکت های مختلف شامل خودروسازی و تکنولوژی از تعطیلی و توقف خط تولید خود در این کشور خبر دادند.
حالا به نظر می آید که شرکت خودروسازی هوندا هم تصمیم گرفته است که فعالیت خویش را در چین با رعایت نکات بهداشتی و اقدامات موردنیاز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باری دیگر آغاز کند و بدین ترتیب از تعطیلی و زیان دهی کارخانه خود در این کشور جلوگیری به عمل بیاورد.
طبق گزارش رویترز، هوندا روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده که کارخانه اختصاصی آن در چین از تاریخ ۱۷ فوریه سالجاری میلادی به تولید خودرو و قطعات مربوطه اقدام خواهد نمود.
ویروس خطرناک و کشنده کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سالجاری میلادی رسانه ای شد، تابحال جان بالغ بر یک هزار نفر را در چین گرفته و بیشتر از ۴۰ هزار نفر در کشورهای جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده ای بر اقتصاد چین و سایر کشورهای جهان داشته است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.