سهم بیمارستان های نیروهای مسلح، خصوصی و نهادی در بستری بیماران کرونا

یسکافه: معاون هماهنگ کننده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران با اعلان اینکه در یک ماه اخیر 18 درصد بستری بیماران کرونائی در استان تهران مربوط به بیمارستان های تحت مالکیت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، به تشریح سهم مشارکت سایر سازمان ها و نهادهای مختلف در بستری بیماران کرونائی استان تهران پرداخت.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، اسماعیل توحیدلو با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۶۲۰۰ بیمار کرونائی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، از افزایش سهم بیمارستان های نیروهای مسلح، بخش خصوصی، نهادی و تامین اجتماعی در ماه های اخیر خصوصاً در آبان ماه در بستری بیماران کرونائی استان تهران آگاهی داد.
وی با اعلان اینکه ۵۰ درصد بیماران کرونائی استان تهران که در یک ماه گذشته بستری شده اند در بیمارستان های تحت مالکیت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران بستری هستند، اظهار داشت: از این مقدار ۱۸ درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ۳۲ درصد آن مربوط به دو دانشگاه دیگر است.
معاون هماهنگ کننده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران سهم بیمارستان های خصوصی را در بستری بیماران کرونائی در یک ماه اخیر ۱۷ درصد، بیمارستان های نیروهای مسلح را ۱۶ درصد، بیمارستان های تامین اجتماعی را ۸ درصد و بیمارستان های نهادی مانند بیمارستان های بانک ملی، دانشگاه آزاد، وزارت نفت، دادگستری و… را حدود ۹ درصد عنوان نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توحیدلو در آخر تصریح کرد: با گذشت زمان سهم بیمارستان های نیروهای مسلح، بخش خصوصی و نهادی در امر بستری کردن بیماران کرونائی افزایش یافته و این افزایش مشارکت قابل قدردانی است.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.