رضایی: وضعیت استان بوشهر بحرانی است

یسکافه: یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بحرانی خواندن این استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اصرار کرد که باید علاوه بر تعطیلی استان بوشهر جهت قطع زنجیره کرونا، پزشک متخصص و نیروی استانی فرستاده شود.
ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت استان بوشهر از لحاظ شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: وضعیت کرونا در استان بوشهر خصوصاً شهرستان دشتستان به شدت بحرانی است هم اکنون بیمارستان شهید گنجی برازجان با سه برابر ظرفیت کار می کند و حدود ۳۰۰ بیمارستان روی تخت و صندلی پذیرش کرده که بیشتر آنها کرونائی هستند.
وی با اشاره به افزایش موارد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: باید دولت برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از سرایت آن، استان بوشهر را تعطیل کند؛ انتظار می رود دولت هر چه سریعتر برای نجات جان مردم این اقدام را انجام دهد.
نماینده دشتستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی اظهار نمود: باتوجه به طولانی و فرسایشی شدن شیوع ویروس کرونا در کشور، شاهد کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی از طرف مردم هستیم، لازم است مردم ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی از هرگونه تجمع پرهیز کرده و نظارت های لازم هم بر این امر صورت گیرد.
رضایی به جلسه فرمانداری شهرستان دشتستان اشاره و اشاره کرد: تصمیم بر آن شد که حسینیه اعظم برازجان برای بیماران کرونائی تجهیز شده و تا بیماران علاوه بر بیمارستان در حسینه پذیرش و درمان شوند پس بیشترین نیاز ما پزشک متخصص عفونی و نیروی استانی لازم و همین طور اختصاص اعتبارات کافی است چون مسائل و مشکلات مالی به شدت بر روند کار سایه انداخته است.
وی افزود: بجای آن که دولت دوازدهم در هفته های آخر فعالیتش اعتباراتی جهت مقابله با کرونا اختصاص دهد بخش زیادی از اعتبارات را در زمینه عمرانی خرج کرد پس توقع ما از دولت جدید توجه ویژه و جدی به موضوع مقابله با کرونا خصوصاً در استان بوشهر است.

منبع:

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.