شرکت ۴هزار متقاضی در آزمون دفاتر خدمات سلامت

یسکافه: رییس مرکز سلامت محیط وکار وزارت بهداشت اظهار داشت: آزمون دفاتر خدمات سلامت با همکاری مرکز حراست وزارت بهداشت و معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور با شرکت ۴هزار متقاضی، روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه در ۱۰ حوزه برگزار گردید.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر احمد جنیدی در این باره اضافه کرد: در این آزمون بیشتر از چهارهزار نفر برای احداث و راه اندازی دفاتر خدمات سلامت در تمامی استان ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در آینده علاوه بر خدمات ممیزی بهداشت محیط، در سایر حوزه ها باز مانند ممیزی درمان در صورت تصویب به این دفاتر واگذار میگردد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی گفت: این آزمون در ۱۰ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور توسط انجمن علمی بهداشت محیط و شرکت آوای سلامت با همکاری مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برگزار گردید.

وی ادامه داد: مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به استناد ماده ۲۵، ۲۴ و ۴۱ آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ابلاغی مورخ ۱۳۹۲.۰۳.۱۸ و به منظور استفاده از توان بخش خصوصی در جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی در مهرماه سالجاری از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.